Alla inlägg den 18 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 18 januari 2022 23:00

Tisdag och jag var klart stressad och lätt orolig inför ett prov, jag skulle lansera. Det är ett prov som jag modifierat lite sedan tidigare men hur gjorde jag? Jag kom rätt tidigt och snart hade jag satt mig in i hur man gjorde och rätt som det var så var alla igång och allting fungerade prickfritt - härligt! 

Efter det var det full fart men jag var lite trött efter att ha skjutsat hem Tim på natten. Han hade ingen skjuts och då får man förstås ställa upp. 

Efter jobbet så var det som vanligt full fart hem och Ullis körde som vanligt lite cykel. Jag bestämde mig för att inte springa idag då jag var lite väl sliten. Idag kom det en ny tjej och en mamma med sin son. Det var ett härligt gäng och Ullis och jag coachade. Riktigt bra prestationer och snart kom stora gänget och jag förklarade att jag var jäkligt trött och undrade om de kunde ta hand om passet själva och det var förstås inga problem. 

Hem och nu var det Lyckoviken, på teve. Klart sevärt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards