Direktlänk till inlägg 20 januari 2022

Brödernas

Av Niclas Bernhardsson - 20 januari 2022 23:00

Torsdag och Ullis skulle träffa sjukgymnasten på Lidingö. Så fort jag kunde drog jag iväg och det skulle visst bli på håret. Vi inser att vi blir lite sena och Ullis meddelar men det var helt okej. 

Vi ser att det är många duktiga som tränar på sportcentret och det är både sporrande och kul att kika in. 

Efter så stannar vi till vid Lidingö centrum och tar lite att äta på Brödernas. Det är lite fint där och de brukar vilja få dricks. Men det kan jag tycka är lite väl i överkant. Dock märktes det att ambitionen att vara lite finare finns. Vi tog en varsin burgare, delade på en sötpotatis och en liten dipp samt tog två drickor. Det blev 380 kronor. Men det var absolut gott. 

På vägen hem så stannar vi till på Ikea och kollar på några teve-bänkar då vi tänkt göra om lite i träningsrummet. Munskydden är med men det är väldigt lite folk och vi har inga problem med att hålla avstånd så snart åker de i fickan. Några poliser är före oss i kön och vi ser inte att det finns en tom betalautomat. Lite kul är det att en polis nästan skäms över att hon tog lite onyttigt att äta. Vi hade ju ätit men vi tog en varsin kaffe och delade på en chokladboll. 

Sen hemåt och jag passade på att fixa några kanter på golvet som inte blev helt perfekta. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 april 23:00

På jobbet blev det lite kaos och av sekretesskäl så kan jag förstås inte gå in på vad det var men jag tyckte det sköttes proffsigt. Tänk på att bloggen egentligen är till för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Så ni får tyvärr nöja ...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 16 april 23:00

Tisdag och jag satt på bussen och försökte komma ikapp med en massa. Jag såg att jag fått in en massa dokument som jag behövde få koll på och tog en skärmdump på Kivra. Sedan svarade jag några som hade funderingar på sin medverkan i ultraloppet. Seda...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 15 april 23:00

Måndag och idag var det en ny vecka och nya krafter. Tänkte jag. Det började dock rätt dråligt och jag fick avvika på morgonen och fräscha upp mig efter att ha fått något i ansiktet.  På dagen så fick jag en återkoppling på kursen i fonetik och det...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 14 april 23:00

Söndag och vi vaknade rätt sent, ja i alla fall jag. Ullis hade tagit kaffe i biblioteket så jag satte på några koppar i den vanliga bryggaren. Lite morgonteve och sedan pluggade jag en stund. I övrigt så bestämde vi oss för att skjuta upp starten i ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 april 23:00

Lördag och man hade inte sovit som en prins direkt då Felix säng inte var gjord för en tungviktare som mig och Ullis åkte väl in i mig då det blev som en grop.  Men lite speciellt att vakna upp mitt i Stockholm.  Efter lite frukost så försökte ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards