Alla inlägg den 21 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 21 januari 2022 22:00

Roliga men intensiva lektioner och jag fick jobba hårt. Sen när jag skall släppa iväg sista lektionen och typ landat i helgen så ser jag ett sms från äldsta sonen och som i en dimma så ser jag orden positivt och covid-19! :-0 Men vad sjutton! Hela familjen satt ju i karantän under jullovet och nu var det alltså dags igen. Då blev ingen smittad och nu blev Tim smittad på sitt jobb. Han jobbade dessutom kväll så förutom att jag skjutsade hem honom i måndags och tisdags så hade vi inte sett honom. Så chansen är rätt stor att vi klarar oss även nu. För den som undrar så mår Tim rätt bra men det kändes som han var lite förkyld och tog därför ett snabbtest. 

Ja ja... Det var bara att skicka hem alla elever och plocka ihop det sista själv och stänga för helgen och ställa in sig på karantän. 

Jag hämtar jackan och ser till att inte träffa någon och åker hem. 

Väl hemma så är Tim isolerad på sitt rum och vi andra hade lite teve-kväll och käkade hämtmat. 

Jag passade på att lackera min teve-fot men det verkar svårt att få lacken att bli snygg med pensel... Hmm....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards