Alla inlägg den 23 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 23 januari 2022 23:00

Söndag och Ullis var het på att gå en promenad igen och varför inte lite längre. Jag provad med ett par gamla skor som jag typ stoppat undan och även de var förstörda i hälen. Jag har ju en utbuktande häl som förstör skorna i förtid. 

Vi började och jag tyckte att det skavde lite direkt men körde ändå på. Det gick ju att vända. Men det gick bättre och bättre och rätt som det var så hade vi kommit en bit. Vi möter en bekant och vi ropar tidigt att vi är i karantän och han svarar att han också är det. Han passade på att skaffa hundvalp samtidigt och det är bara att hoppas att valpen inte blir smittad... 

Vi traskar på och går bortåt Nora. Vi möter verkligen ingen förrän vi kommer in i Vagnhärad och stöter på en till bekant och ropar tidigt samma sak som vi gjorde förut - "karantän!" Ja, jag med, svarar mannen. Vi pratar en stund, dock på behörigt avstånd, och går sedan hem den sista biten. Det blev ganska precis en bit och jag var lite sliten då man spände sig i halkan. 

Sen målade jag på och på kvällen blev det både Secret Song och Lyckoviken. Inte ett öga torrt på Secret Song och programidén var enkel men bra. Sen kom jag på att jag nog borde få in min andra kursuppgift och tänkte att det var väl en enkel sak men när jag skall börja skriva så låser det sig. Uppgiften var lite annorlunda så jag fick tänka till lite grand men sedan lossnade det och jag fick till en text jag blev nöjd med. Det var en del att läsa bara. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards