Alla inlägg den 7 augusti 2022

Av Niclas Bernhardsson - 7 augusti 2022 22:45

Söndag morgon och Ullis hade varit uppe med tuppen och fixat både kaffe och ett par härliga pannkakor - mums! 
Efter det försökte vi få lite gjort och jag slipade lite till på fönsterkarmen och nu börjar det se riktigt bra ut. Faktiskt så bra så jag funderade på att skippa ytterligare lite finlir med det kemiska trät. Men jag vore ju inte jag om jag inte skulle dit och pilla lite till. Så fick det bli. 
Ullis gjorde iordning sig för att springa ut till Stensund och efter att jag plockat upp efter mitt arbete skulle jag komma efter.

Jag hoppade in på affären och köpte oss lite gott och sedan drog jag också iväg men då i bilen förstås. 
Ullis fick lite vatten då jag passerade och väl framme så skulle jag larma av husvagnen men klantade mig lite och satan vad stressigt då larmet gick. Som tur var fick jag av det efter några sekunder och de närmsta grannarna hade sett att jag kommit.

När Ullis kom så fortsatte hon ned till vattnet så jag pausade och plockade ihop lite enkelt att äta och så gick jag också ned.

Ullis låg redan i spat när jag kom så jag klädde snabbt av mig och gjorde henne sällskap. En aning mindre skönt, iaf initialt, än igår men snart så njöt man. Jag var visst lite svettig efter att flyttat ut alls pinnar och tältet samt annat från husvagnen. 
Efter så fixade jag upp tältet med Ullis som hjälp och hon gjorde dessutom några mackor på slutet. 
Vi åkte hem lite senare och där blev det mat och sen några avsnitt av... Ja, just det! Manifest. 
Imorgon börjar jag på nya jobbet! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards