Direktlänk till inlägg 18 maj 2017
Torsdag och dags att trampa igång och då pratar vi transportcykling. Jag råkade faktiskt försova mig, tror jag. Det var iaf lite segt att komma upp och det var lite tveksamt om jag skulle hinna till morgonmötet. När jag närmar mig Gnesta ser jag en kollega komma med sin bil och hon såg lite förvånad ut då jag kom. Fast jag kom faktiskt precis i tid till mötet och sen var det bara att dra igång. Friidrott och simning stod på agendan och allt gick bra. Sen hem igen och nu fick jag rak motvind och rätt stark sådan. Sånt tar alltid ned humöret lite men solen sken och jag försökte se det som bra träning istället. Fyra minuter långsammare fast det är lättare sträcka ett ett pulsslag högre i snitt. Nåja, väl hemma så var det snart dags för käk och både Ullis och jag var tvungna att sträcka ut oss på sängen sen. Det tog lite emot men snart hade jag bytt om för löpträning och Ullis, som var förkyld, skulle hänga med på cykeln. Ett lättare pass stod väl på schemat idag då Flaken skulle springa lite koordinationslopp och jag hängde på honom. Fast det var segt för mig och fastän jag tog det lugnt så drog min puls iväg på slutet och jag kände mig riktigt trött fastän vi bara joggade sista biten. Jag ser då att pulsen drog iväg så kanske var jag stel eller seg på något sätt. Nåja, bra träning totalt sett idag.
Torsdag och jag sammanställde Tub-enkätsvaren lite fort då jag var nyfiken. Det ser riktigt bra ut och vi kan slå oss för brösten. På mentorstiden körde jag lite Pling-plong och det gick bra. Riktigt kul! Sedan gick jag en liten promenad med någ...
Usch! Jag var riktigt trött när jag tog mig till jobbet men väl framme så hade jag en lucka och fixade med lite privata saker som att söka jobb, fixa kring vårat TUB-lopp och skickade in kring föreningarnas dag i höst. Sedan hade jag en lektion me...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | |||
15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | 31 | |||||||
|