Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Niclas Bernhardsson - 29 augusti 2008 10:07

Nu i helgen så hade vi tänkt att åka och bekanta oss lite med lilla Mystica och lämna lite saker så den får bli van vid oss sas. Men det är lättare sagt än gjort. Tim vill inte missa en match och uppfödaren jobbar i princip hela lördagen. Hmm.. Vi får se hur vi löser det här. Nu börjar man längta ordentligt! :-)


I övrigt så blev jag för några dagar sedan lätt upprörd över en s.k vän som då och då vräker ur sig oförskämdheter som i sin tur grundar sig på att den personen inte alls klarar av kritik. Det finns alltså vissa som anser sig vara universums mitt men ändå inte klarar att blicka utanför sin egen sfär. Asch, sånt fixar inte jag. Men jag skall inte breda ut mig för mycket i det här utan bara ge ett allmänt tips och det är att alltid också sätta sig in i andras synvinklar vid olika situationer. Och om du läser det här så visst förstod jag ditt syfte fast jag inte ville tala om hur egoistisk du var! ;-) Det finns personer som har bestämt sig för att gå en annan väg än din och då är inte ditt agerande så särskilt snällt eller objektivt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards