Alla inlägg den 25 augusti 2020

Av Niclas Bernhardsson - 25 augusti 2020 22:00

Tisdag och jag körde igång lite specifik friidrottsträning på skolan. Det blev tolv stationer och bra drag. Sen var tanken att man, som elev, själv skulle ansvara för att prova på. Men med facit i hand så måste de nog bli mer styrda. Men bra drag innan på den lite tuffare träningen. Sen, mot kvällen, var det dags för klubbträning igen och både jag och Ullis var taggade. Det var en väldigt bra idé av henne det där med att introducera den! Och när vi kommer fram så ser vi många vi inte känner igen och jag presenterar mig och Ullis och vi får höra vad de heter. Så kör vi då igång och med så många nya så pratar jag på under hela passet och förklarar övningar och teknik. Sen bra drag på intervallerna och skön nedjogg. Alla verkar nöjda och nu droppar huvudgruppen in. Det är väl runt 20 stycken och det är en skön stämning. Jag har själv lite svårt att komma igång så första intervallen blir lite avvaktande men på den andra släpper jag på lite men tyvärr för mycket så jag får sänka rejält på tredje som då får bli min sista. Men, men... Det är sånt som händer. Skön dag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards