Alla inlägg den 24 augusti 2020

Av Niclas Bernhardsson - 24 augusti 2020 21:30

Måndag och det verkade vara lugnt på skolan, det var iaf ingen som ringde. Så jag passade på att kolla in kurslitteraturen till nya kursen då jag valt inriktning. Det blev till slut grammatik men dock 10 hp mot de andra kurserna som låg på 7,5 hp. Lite konstigt. Hursomhelst så jobbade jag lite med Enklaresport och jag såg att jag missat några fakturor och även några som jag själv skall skriva. Sen mot kvällen så blev det lite cykling och nu kunde jag inte hålla mig längre och det var stresspoint på hela 89. Typ bland de hårdaste passen på hela serien. Men jag kom igång bra och undrar om det inte gick lite lättare? Det kändes inte riktigt lika slitigt som tidigare hårda pass och när jag var klar så fortsatte jag lite då jag fick för mig att jag slutat med mer höjdmeter. Men det var ju bara larvigt så det blev några kilometer till. Fast det kan också ha påverkat att jag körde en rejält backig bana i början och det blir ju rätt få kilometer då. Nu stannade det på 39,9 km och tiden blev 1.34 och 630 höjdmeter. För den som är intresserad! :-) Bra gick det iaf och jag gick visst in i nästa level. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards