Alla inlägg den 6 maj 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 6 maj 23:00

Måndag och nu var det mest en massa fix, efter loppet. När jag fick den minsta luckan så försökte jag få ordning på resultaten och när jag lyckades rätt snabbt var jag orolig över att jag missat något. Resultaten verkade blivit rätt men jag var visst tvungen att skicka med åren då de var födda också. Det hade jag nog sett om jag kollat ordentligt. Det var någon tysk supersida där alla världens resultat fanns med. Rätt coolt. Det är ju lite lustigt att jag, som ännu inte är någon, ultra-expert är tävlingsledare för ett sådant lopp. Men jag har bra erfarenhet av att arrangera och tycker att jag gjort det rätt bra. Även denna gång fast en sak sög musten ur mig och jag funderade fortfarande på hur jag skulle ställa mig till det. Flera saker indikerade dock på att jag inte skulle ta åt mig och det var skönt. Nu har vi i alla fall kört en gång och saker som gjorde det extra tufft kan man få ordning på samt förbättra. Det känns redan som man vill arrangera igen då det var sådan häftig grej att se hur folk kämpade samtidigt som man såg glädjen. Så sjukt häftigt! Det var också väldigt coolt att höra att vår bäste löpare absolut inte ville springa utan istället arrangera loppet, sådant värmer hjärtat. Johan Abrahamsson får dock inte arrangera, ha ha, då han är den som kan utmana de bästa om segern. I år räckte det dock inte ändå fram. 

Jag kämpade på med att skicka in och lägga ut resultat och mot kvällen var jag klar. 

Fortfarande rätt trött men nu hade man sovit ikapp en hel del. 

Presentation

Omröstning

Jag håller på med en uppgift om barns utsatthet på nätet och behöver snabbt få in svar från föräldrar med barn i låg- och mellanstadiet och studien är helt anonym. Syftet är att synliggöra riskerna om man låter barnen ha tillgång till sociala medier då
 Mitt barn får inte vara på nätet alls eller endast i sällskap med vuxen
 Mitt barn får ibland vara själv med dator/mobil/iPad
 Mitt barn får ofta vara själv med dator/mobil/iPad
 Mitt barn har fri tillgång till dator/mobil/iPad förutom på natten
 Mitt barn har fri tillgång till dator/mobil/iPad och även på natten

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards