Alla inlägg den 2 maj 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 2 maj 23:00

Torsdag och det var en massa småfix inför loppet och på jobbet så hade jag det rätt lugnt. En riktigt bra dag. På kvällen så var vi i Trosa och hämtade en rullgardin till Felix och pratade lite med en gammal granne. Sedan handlade vi lite på Trossen innan vi åkte hemåt. Tyvärr hann jag inte ens förbi klubbträningen men nu är det ju också sjukt mycket så löpning är inte största fokus.

Imorgon så drar vi igång med ett riktigt stort projekt. Det är lite av okänt vatten. När jag höll i Trosa kommunkamp så kändes det lite mer lättöverskådligt men där strulade det med en person. Här känns det som det är massor av saker som kan gå fel och det var så sjukt mycket mer saker, som man i förväg inte visste om, som dök upp. Det var nog mer än dubbelt så många saker än man hade trott. Nu verkar vi ha ett jäkligt sammansvetsat gäng så till nästa gång får jag vara bättre på att fördela ut för alla är taggade också. Får se hur det blir efter loppet. Ha ha! Troligtvis blir det mycket lättare nästa gång. Jag måste se till att skriva upp alla små saker bara. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards