Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 27 januari 2009 23:12

Roligt att hitta en omröstning som engagerar lite! Det blir ju lite trist med de vanliga omröstningar som handlar om hur man hittade till bloggen och ifall man känner varandra osv. Det kan iofs vara bra att veta vilka som läser ens blogg och sådär.

Fortsätt rösta och lämna gärna en kommentar med länk så får vi bedömma hur säkra Ni är på att bolla med bokstäverna! ;-) Apropå att bolla så bolla inte frågor med varandra inför danskar då bolla är en helt annan sak för dem än för oss... Hej hopp!

Av Niclas Bernhardsson - 27 januari 2009 23:01

Rätt tveksam om jag skulle försöka springa idag eftersom ryggen har varit ett orosmoment men jag tänkte iaf försöka. Som vanligt så blev det lite stressigt att hinna med allt och Ullis skulle samtidigt få skjuts till spinning och jag skulle då fortsätta till Trosa och dess löparbana. Idag skulle jag bli själv och med lite strul med kroppen så krävs det verkligen ett bra psyke. Till råga på allt så hade jag bestämt att inte köra totalt slut på mig.

När jag skall tända lyset så händer ingenting och de har ännu inte hunnit fixa belysningen. Nu betalar ju inte privatpersoner någonting men skulle jag ha kommit dit med en klubb som betalat för tiden så hade jag blivit vansinnig!

Men med en halvusel pannlampa på huvudet så drog jag iväg och körde ca. 10 minuter uppvärmning och jag ville t.o.m gå redan då, kändes inte så upplyftande. Sen var det dags att dra på och när första intervallen gick på 1.32 så borde det ha varit upplyftande men det var rätt jobbigt och den andra intervallen blev etter värre och gick hela 7 sekunder långsammare! Blä!

Men pausjoggen höll jag iaf men på den tredje intervallen så smärtade benhinnorna rejält och då steg jag av. Det gick inte alls idag och det får nog bli lite alternativ träning ett tag.

På vägen hem så stannar jag vid Åda, där Ullis spinner, och ställer bilen och tar mig hem 4,5 km till fots iaf. Det blir lite blandad gång och löpning. Då hinner benhinnorna återhämta sig samtidigt som jag kan släppa ut stegen lite då jag springer. Rätt skönt men det hade blivit kallare på kvällen.

Jag hann precis hem för att se Mästarnas mästare och det var som vanligt mycket underhållande.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards