Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Niclas Bernhardsson - 17 januari 2009 22:01

Upp och hoppa!

Brorsan och hans familj knackade på väldigt sent igår kväll men det var trevligt. Dessvärre så skulle man ju upp tidigt och sickla till en kund på morgonen. Men det gick bra. Han var trevlig och som vanligt så blir det mer snack än jobb men jag tar ju heller inte betalt per timme...


Ikea och bio!

Efter det så tog jag en dusch och Ullis och jag åkte upp till Skärholmen där vi shoppade lite på Ikea och sedan blev det bio. Vi såg på Hämnden - en Wallanderfilm. Den var bra fast inte lika bra som den förra som gick på bio, namnet har jag glömt bort.


Mat på Heron City!

Efter det så drog vi hem och på vägen så tog vi med oss lite mat till barnen, själva käkade vi kycklingfilé på Heron City. Trevligt och gott! Vet inte vad stället heter men det är det första bredvid Mc Donalds.


Stjärnorna på slottet!

Kvällen avslutades i sängen, kikandes på Stjärnorna på slottet. Inte kan man tro att Kjerstin Dellert är 83 år, vid inspelningen var hon 82. Kul program och numera så skippar vi Körslaget. Vi skall se om vi inte har någon film som ligger och skräpar någonstans. Känner bara för att slappa ikväll!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards