Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Vilken dag - Pust! :-)

Av Niclas Bernhardsson - 31 maj 2009 22:31

Jisses, vad är det som händer. Söderling slår ut Nadal!!! I Franska Öppna!!!

Nyp mig i armen ngn! Och Zlatan! Shit! Och inte hann man se matchen då man själv coachade Felix och hans lag och det var det mest nervpåfrestande jag varit med om! Det var stolpträffar och räddningar på mållinjen så många gånger så hjärtat höll på att stanna! Och det andra laget fick en straff, iofs rättvis men det efter att publiken gapat och skrikit. Så var det under hela matchen. Tränarstaben höll sig nästan helt lugna men det andra laget gapade också lite väl mycket. Värst var dock några i publiken som ropade domarjävel... Hm, och det laget möter vi igen på tisdag då Tim är domaren. Får vi höra något sådant då så kommer inte jag att vara tyst iaf.

Hursomhelst så satte motståndarna straffen men vi lyckades reducera och det var tokspännande hur länge som helst. De hade dock mest skott på mål men vi hade några riktigt fina läget men fick inte ren träff på bollen.

Domaren är precis på gång att blåsa men tvekar så länge och tror Ni inte att det andra laget gör mål då! Ah, shit! Det finns ju inte. Vi hinner inte ens slå avsparken så blåser domaren av matchen. Rätt snopet men kanske välförtjänt. All heder åt bägge lagen dock som bjöd oss på en strålande bra match.

Men mer nu om Söderling och Zlatan!!


Söderling is the King!

Att Söderling skulle slå Rafael Nadal på grus i Franska Öppna Mästerskapen är så sjukt stort! Tänk att fått sett den matchen!

Och hur stor kan Söderling bli? Hm, det här bådar gott!


Zlatan dominerar!

Jag missade förstås matchen men det är ju så stort det här också. Tänk då att Zlatan är rätt allsidig och faktiskt spelar fram till många mål. Och så vinner han skytteligan och klackar in bollen igen! Vilken avslutning. Tim har berättat men jag kan se det framför mig. Ah, ingen som lagt upp det på youtube än? Vill se!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards