Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Niclas Bernhardsson - 22 juli 2009 11:30

Ullis ville ut och springa igår morse och jag tänkte väl att jag kan försöka men redan efter ett par steg så märker jag att jag brustit lite väl mycket i vänster baksida lår. Det känns rejält och blir värre allteftersom. Efter ett par kilometer så får jag nog och stretchar lite. Jag bestämmer mig för att vända och Ullis springer vidare. Jag fortsätter att stretcha och sedan tvingar jag mig att springa och byter fart hela tiden så det inte blir för monotomt.

Orkar precis ta mig ned till ICA-affären där jag skulle köpa lite Cola till Tim som fått ngn släng av magåkomma.

Han är för övrigt mycket bättre nu, det känns skönt och ingen annan åkte på ngt heller.

Men igår på dagen så började jag att få rejält ont i bröstet. Det brukar jag få när magmunnen inte täpper till men jag har ordentliga besvär och kunde inte ens gå rakt utan problem. Och vin är ju inte att rekommendera då man har sådana besvär men Jocke och Lina samt Tommy och Lisa kom över och det blev lite vin och öl iaf.

Så morgonen, idag, blev ingen rolig historia. Kunde knappt sova och när jag skulle upp var det ett helvete. Nu har jag druckit Cola och Samarin så det står härliga till och det börjar väl bli lite bättre.

Annars skiner solen och det ser ut att bli en jättefin dag. Ullis är förstås ute på cykeln men när hon kommer tillbaka blir det nog stranden med ngn bra bok.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards