Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Niclas Bernhardsson - 20 januari 2015 21:47

Så var det tisdag och jag var fullt inställd på att köra med löparklubben men Ullis hade bokat spinning och jag tog ett snabbt beslut att hänga med henne istället. Givetvis tråkigt att inte köra kvalitet med klubbmedlemmarna men Ullis drog klart mer idag. Och vi åkte ned ganska fort så vi hann köra lite innan. Ullis hoppade på ett löpband och hann med att springa i 30 minuter och jag hade glömt löparskorna så jag gick ned och stakade och jag hann få ihop 25 minuter. Jag körde på hyfsat hårt så när spinningen skulle börja så var man redan igång med svettningen big time! :-0

Och idag var det återigen Sara som var ledare och jag hade fullt sjå med att ställa in cykeln då den kärvade. Jag blev väl inte helt nöjd men det funkade och det efterliknande riktiga förhållanden ganska bra. Dvs. typ som att köra tempocykel. Kanske inte så jätteskönt men bra att träna på att ligga lite mer ned. Det var iaf ett bra pass och för första gången så fick jag en cykel som var lite tyngre än tidigare. Jag har trott att det bara var snack att det skulle skilja så mycket men efter ett tag så kändes det nästan som vanligt. I början så var det nästan så att jag tyckte nivå 10 var ungefär som gamla nivå 14-15 typ. Men sen skiljde det mindre men skit i det. Bra pass och Ullis och jag var som blöta sillar på slutet men jäkligt nöjda! 50 minuter spinning och totalt en timme och en kvart totalt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards