Alla inlägg den 21 februari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 21 februari 2021 23:00

Söndag och Felix skulle kolla på lägenhet på Södermalm. Riktigt fint läge men också riktigt fina priser. Men det är klart att lägenheter i Stockholm kostar och den här låg dessutom fint och var fin. Jag kollade runt lite och såg att det nog finns risk att priset ökar. Hursomhelst så passade vi på att äta i närheten och sen hann vi med en till lägenhetsvisning på Hornstull. Den var inte riktigt lika fin men spännande läge. På vägen hem så ville vi ha kaffe men på många ställen var det lite väl mycket folk så jag föreslår Espresso House i Kungens kurva. Där brukar det vara relativt lite folk men nu fick man ändå stå i kö men det var bra uppstyrt och sedan fick vi en bra plats så det var lugnt. Vi passade på att kolla lite maskiner på Elgiganten och jag köpte lite till renoveringen. 

Väl hemma så var vi hungriga igen och ingen orkade laga någonting och jag var sugen på att få upp lite saker i källaren. Så jag skruvade ihop elen och tog kort på kopplingarna så kan jag visa upp för en elektriker som gör det sista sen. Mitt jobb var ju typ en fis i rymden men jag ville få upp det för att se hur snyggt det skulle bli. Och jag är helnöjd.

Familjen åt sedan lite hämtmat och vi tittade samtidigt på OSG. Efter det så blev det Superstart för mig och Ullis. Fortfarande så hade jag rejält ont i ryggen och hoppades på att det snart skulle släppa. Just ja! Vi är förresten kattvakt men nu verkar han blivit för hemtam och började klösa på sängen så nu åkte han ut ur sovrummet. Jag tror vi betalade över 20 loppor för sängen och det är en rätt dyr klösbräda! ;-)

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards