Alla inlägg den 24 februari 2021

Av Niclas Bernhardsson - 24 februari 2021 23:00

Ondag och dagarna går och jag tänker bara på duschkabiner och samtidigt kollar jag hela tiden 1177 då jag är så nyfiken. Jag har ju dragit rören men liksom inte riktigt bestämt vilken duschkabin som blir bra och framförallt vilken som passar. Det är ju lite lågt i höjd och upphöjningen tog ju bort det mesta av urvalet. På kvällen så blev det lite zwift och idag funkade kroppen sämre och det blev extremt lugnt och jag snittade låga 121 watt och det blev 34 minuter innan jag gav upp. Men det är också en medveten plan att inte köra för hårt och tanken har slagit mig om jag går ned mig snabbare om jag kör lugnt. Ah, jag vet inte riktigt men läkaren tyckte jag skulle vara försiktig och han är ju läkare av en anledning. Hjärtat kan ju kompensera bra vid hårdkörning men samtidigt vill man ju inte riskera någonting. 

Efter träningen blev det förstås Sverige vs. Norge och Sverige imponerar verkligen! Och så roligt att Petter och Gunde fick känna på lite. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards