Direktlänk till inlägg 27 april 2019

Heldag med mycket motor

Av Niclas Bernhardsson - 27 april 2019 20:00

Lördag morgon och nu var det bara att få upp alla då vi skulle upp mot Täby då Felix skulle åka Lamborgini. Det var en gammal födelsdagspresent som vi äntligen fick till. Vi kom iväg lite sent men vi hade tur med trafiken och kom fram ungefär tio minuter innan vi skulle vara där. Och vad häftigt med bilarna! Felix skulle åka en bil som egentligen var gjord för bana och det var bara positivt, enligt honom. En Hurricane, tror jag den heter, med 640 hk. Sjukt cool och priset på den var 3 mille. Och jag skämtade innan, med personalen, att det visst är något som händer för de som hade åkt hade ett brett leende, när de vara klara och så även Felix. :-) Vi ville förstås höra lite grand och han berättade. Så det var helt klart en uppskattad present. Sen, på vägen hem, så stannade vi till i närheten av ett Ultralopp och kollade in det. Men vi släppte av grabbarna i ett shoppingcenter. Tim skulle få handla upp sin present. Så vi åkte tillbaka och hejade på löparna. Riktigt kul och visst såg folk att man hade en Ironman-tatuering. Så det var rätt ställe att ha en sån och en kille, som också hejade, skulle också köra Kalmar i höst. Efter ungefär en halvtimme så drog vi oss tillbaka till grabbarna och letade efter ett ställe att äta. Det var ett riktigt nice hamburgarställe. Det låter kanske inte så märkvärdigt men det var det. Dock har jag tappat namnet på det nu men det var alltså i Täby norra. Sen hem och vi stannade till på några ställen till. Väl hemma så var alla riktigt trött men jag ville få till träningen och som tur var så var det ett ganska lätt pass, idag. Jag fortsatte sedan ett tag och fick ihop 45,3 km. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards