Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Hur mås det i stugan?

Av Niclas Bernhardsson - 15 maj 2008 19:54

Några kanske undrar hur det står till med mig efter operationen och det första jag kan säga är att jag är trött! Idag så har jag sett att jag haft många felstavningar och gått in och rättat här och där. Man blir lite flummig av Citodon, det är helt klart. Och idag har jag faktiskt bara legat i sängen med undantag för att gått upp för att äta mat samt, gå på toaletten samt släppa in Felix som kom från skolan. Mådde rätt dåligt i morse då jag hade för lite mat i magen då jag stoppade i mig smärtstillande men det gick över vid lunchtiden ungefär. Småhaltar mig fram, imorgon så kommer min mamma med ett par kryckor är det tänkt. Leta fram ett par kryckor skulle även en jobbarkompis till Ullis göra så förhoppningsvis så kommer det att skakas fram ett par. I värsta fall så får jag väl ringa ned till Hjälpmedelscentralen, eller vad det nu heter. Och presentera mig som Göte Kurt Hjalmar och rösten behöver jag inte förställa så mycket då jag äter medicin, det låter så grötigt och gammalt när jag försöker säga något. He he, skojar lite med Er bara, förhoppningsvis så låter de även yngre förmågor få använda hjälpmedel och ålder är ju relativt. I idrottsvärlden så är man ju enormt gammal då man är över 30 år, typ redan klar för hemmet. Stackars Henke Larsson är ju hela 36 år och kommer bli historisk på både det ena och det andra sättet nu i sommar då EM stundar.


Lite förhastat

Får väl erkänna att modellen jag pekade ut i mitt förra inlägg inte var så ytlig som jag först antog men ändå så står hon för fel ideal enligt mig. Bröstimplantat borde vara förbjudet, tycker jag. Men för de som verkligen behöver det då, typ de som inte har några bröst. Fast då skulle det ju inte heller bli så mycket fokusering på dem (som inte har några bröst) då det blir en sundare syn. Det är ju som om en kille har bicepsimplantat eller för all del bröstimplantat, det är ju löjligt. Stoppar de in strumpor i kalsongerna också?

 
 
Malin

Malin

15 maj 2008 23:45

Ok! Det var du som just gav mig utmärkelsen "Borde skämmas" *skrattar*. TACK för ditt värmande inlägg och jag lovar, ska inte ta för många citodon. Det är inte bara du som upptäckt att man blir lite snurrig av dem (no names *visslar och tittar i taket*.
Hoppas att du slipper dina kryckor snart och som svar på ditt inlägg "stoppar de strumpor i kalsongerna också" så säger jag JA DET GÖR DE SAKERT skratt

http://lillskogen.just.nu

 
Ingen bild

Niclas_B

16 maj 2008 10:33

Skämmas är det dumt att göra! :-) Men skönt att du inte låter den borttappade ringen förstöra för dig, det är den väl inte värd! :-)

Tack men just nu så längtar jag efter ett par kryckor, får se om "mamsen" kommer snart med ett par! :-)

Förr var det axelvaddar - nu kommmer byxor med inbyggd... ja, namnet får Ni därute fnula på! :-) "Falsk marknadsföring" ligger väl nära till hands? ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 26 april 23:00

Fredag och jag kunde ligga lite längre då jag skulle ta gamla bilen in till Nyköping då den skulle besiktigas.  Så var man då iväg och fy f-n vilken skillnad det var att åka i den och vad hade hänt med vädret? Det var rejäl blötsnö och jag vågade i...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 25 april 23:00

Torsdag och jag började dagen med att fotografera tubklämman vi hade hemma för att göra något roligt av bilden. Mora Korgmakeri sponsrar ju vårat Trosa Ultra Backyard, aka TUBen! Så skulle jag senare försöka lösa något bra och roligt.  Till jobbet ...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards