Alla inlägg den 12 december 2010

Av Niclas Bernhardsson - 12 december 2010 21:38

Har nu nästan 3 veckor utan träning och det är förstås jäkligt trist. Men mycket har hänt ändå. Eftersom jag fortfarande är anställd på mitt förra företag så var jag där i fredags och fixade iordning lite papper och delade dessutom ut lotter till de som varit aktiva i idrottsföreningen eftersom jag fortfarande är ordförande där. Och nu på måndag så blir nog själva luciafirandet min sista insats där. Lite vemodigt men ändå spännande att på allvar köra på med mitt egna företag.

Och igår så shoppade Ullis och jag lite julklappar eller rättare sagt så skötte Ullis det mesta i den vägen och jag shoppade lite nyttiga prylar till företaget. Jag fick full pott på Jula där jag hittade en kombinerad trådlös dörrklocka och IR-detektor samt en massa annat smått och gott. För att vara mer precis så blev det några lådor, 1 st. brandsläckare, fågelhus, pinne till fågelhuset, skoborstare, band till en prismärkare (eller vad det nu kan heta) och jag hittade dessutom en cool julklapp till älsklingen men inte på Jula. Mer vill jag inte säga! ;-) Och på vägen hem så hoppade vi in på Ikea och shoppade lite hyllor som jag monterat upp idag. Och en lampa eller plafond heter det nog. Rätt snygg men det blev alldeles för starka lampor.... Så antingen nya lampor eller så köper jag en dimmer, kanske smartare med det sistnämnda

Nä, dags att fortsätta fixa lite inför morgondagen och sedan tänka på refrängen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards