Alla inlägg den 23 december 2010

Av Niclas Bernhardsson - 23 december 2010 22:31

Så har vi då kommit till Mora och eftersom jag glömt att ringa och säga till att vi var på väg så var det ingen som satte i elsladden så vi kom fram till en husvagn där det var minus 20 grader!!! Shit! Och eftersom Tim fortfarande var lite hostig så fick han sitta kvar i bilen då vi andra packade in. Och in med en kupéfläkt och fullt drag på värmesystmet. Sen drog vi till McDonalds och käkade. När vi kommit tillbaka så var värmen säkert upp runt nollan iaf! Rena lyxen! ;-) Med kupéfläkten så gick det ändå hyggligt att packa sig in. Men det dröjte inte länge förrän Ullis började må dåligt och på natten så gick det inte längre.... Hmm, inte så roligt och eftersom hon är så mycket bättre på att organisera så blev det förstås lite smårörigt. Sen idag så verkar det stabilisera sig och jag har även passat på att jobba lite. Och ikväll så passade jag på att dra en liten runda med mina skate-skidor. Men med 10 cm lössnö och opreparerade spår och förstås svinkallt så gled det inget vidare. Och om jag inte missminner mig så hade jag laborerat med lite olika rillersstrukturer förra säsongen som skulle fungera runt nollan. Men när jag kom fram till mer preparerade spår så gled det bättre men fortfarande ganska dåligt. Dock så gick de hyfsat bra i högfart och det är ju ett tecken på att jag anpassat dem för varmföre. Får kika lite närmare på det senare men det är ju så jäkla kallt nu! :-0

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards