Direktlänk till inlägg 2 augusti 2018

Träningsfritt

Av Niclas Bernhardsson - 2 augusti 2018 23:00

Ja, så gott som iaf. Som vanligt varmt som sjutton så jag gled upp ur sängen och tryckte på kaffemaskinen och gick ut och satte mig. Fick för mig att kolla till brevlådan för att se om det låg någon morgontidning där och mycket riktigt. Så det blev kaffe och lite läsning innan jag gick över på korsordet. Sen försökte jag ta mig för någonting men det var för varmt så det enda jag kände att jag orkade var att knata ned till källaren och jobba lite med Enklaresport. Där var det mycket svalare men datorerna alstrar ju också lite värme. Men jag bokförde lite och lade ut en bra produkt. 

Sen skulle jag ta mig en sväng till brädgårn och då började det mullra på himlen. Men det verkade vara en bit ifrån men jag sade till killarna att ha lite koll iaf. Jag lånade Felix bil och drog iväg. Väl på plats så pratar jag med en duktig kille och får lite tips. Faktiskt väldigt bra tips. Jag var hela tiden inne på typ eps-skivor men eftersom det inte var så plant golv så har jag dragit mig för det. Risken för att det skulle spricka var hög. Och killen höll med och visade upp en helt annan produkt som är mer som en isolerande betong istället. Mycket smidigare men det blir nog lite dyrare men det får det bli. Nu har det stått så länge då jag inte vetat vad jag skulle göra. Så nu är det bara att sätta igång. 

Vi märker att det börjat regna men det slutade rätt snabbt och snart satt jag i bilen igen och väl hemma fixade jag med lite mat. Det blev fläskkarré och med lite god sötpotatis till. Bland det godaste Ullis och Tim hade ätit faktiskt. De undrade vad jag hade gjort men det enda jag kunde komma på var att jag även tagit lite gurkmeja på. Och hyfsat hög temp och stekte faktiskt i både olja och smör då oljan tog slut. Gott var det iaf och det blev även bit till på kvällen efter vår promenad. För inte kom Ullis och jag iväg på någon träning inte. Men det var mysigt med en promenad. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards