Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Pizza och ingen träning!

Av Niclas Bernhardsson - 9 maj 2008 23:03

Oj, vad är det som har hänt med mig! Ingen träning sedan vi var i Mora (fast idag var det iofs rätt jobbigt då jag var med och tränade barnen) och jag har ätit pizza flera dagar! :-) Det värsta är att jag blir lite van för när man tränade jämt så var det som ett gift att komma ut, går det ett par dagar utan träning så blir man lite lat. Och nu har det gått 2 veckor nästan utan träning! Fast imorgon springer Ulrika hem från jobbet och jag åker Powerslide till Trosa för att hämta hem bilen. Tänkte ta en omväg så att jag åtminstonde får 15 km åkning, det blir nog lagom som en uppstartssträcka.


Tittade mig i spegeln och jag har börjat få en Barbapappsliknande kroppshydda, inte alls som då jag var i toppform. Skulle vara kul att lägga ut en bild från nu och en från toppform men att lägga ut en bild från nuvarande form är jag inte så sugen på. Törs ju inte ens besöka badhuset ju! :-) Skärpning, Niclas! Bra form till sommaren utlovas!


Poolen fylls!

Håller på att fylla upp poolen, en fristående sådan men barnen har haft grymt kul i den. 12 000 liter vatten skall i så det tar ett tag och nu var den lite skitig så jag fick ta lite tid att rengöra den då jag satte upp den. Men den rengörs ju automatiskt med klortabletter samt filtret. Och kör man lite med uppsamlaren ett tag så blir det fräscht. Får nog stänga av vattnet innan jag går och lägger mig iaf så inte huset förvandlas till en Noaks Ark med Barbapappa på!


Många läsare!

Ser att jag har snitta på relativt många läsare, vilket är trevligt. Alltid kul att se att några läser det jag skriver. Får väl kolla av om det bara är besökare som hittar mina inlägg eller om det finns en trogen skara som faktiskt uppskattar det jag plitar ned. Och det är förstås välkommet med lite feedback.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 6 maj 23:00

Måndag och nu var det mest en massa fix, efter loppet. När jag fick den minsta luckan så försökte jag få ordning på resultaten och när jag lyckades rätt snabbt var jag orolig över att jag missat något. Resultaten verkade blivit rätt men jag var visst...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards