Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Sanningen Ögonblick - pengahoror?

Av Niclas Bernhardsson - 25 maj 2008 22:34

Vad får man ut med att visa upp sina innersta tankar för hela Sverige? Är allt ett spel, har man verkligen tänkt på vad det kan få för konsekvenser? Det är så mycket som inte bara är svart och vitt här i världen men här så betyder långvarig vänskap inte ett skvatt.

Idag såg jag för första gången ett helt program och det jag slogs av var att det var ganska känslokalla personer som sitter där, det kanske är en förutsättning för att överhuvudtaget vara med. Vilken normal person skulle kunna sitta och säga att man fantiserar om frugans bästa väninna eller vad det nu kan vara. Eller som ikväll att basunera ut att man haft en dålig uppväxt. Pappans reaktion var ju ganska hemsk, han bara applåderade åt att dottern svarade rätt! Det var inte mycket i det minspelet som visade på ånger eller ledsamhet, kanske var det en flykt. Ett sätt att förtränga.

Nä, det här mår man lite illa av, fram för gamla hederliga och skojsiga Oldsbergs-program istället! :-) Får väl ändå tillstå att kvinnan som var med ändå visade känslor men konstigt vore det ju annars. Och sitta och fundera på om man vet namnen på de man haft sex med! Jisses! Det här var ytterligare en nivå på freaky-show! Jag menar, hon hade ju ändå varit tillsammans med sin kille i 22 år och måste alltså varit ganska ung då de blev ihop. Det märks nog att jag är lite upprörd. Och hon skulle kunna tänka sig att vara otrogen om det inte skulle kunna upptäckas men vill ändå gifta sig... 300 000 kronor, det var visst rekordmycket men jag undrar om hon nu tycker att det var värt att bli totalt utlämnad?

Nä, nog från mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards