Alla inlägg den 5 april 2009

Av Niclas Bernhardsson - 5 april 2009 20:43

Det kom bara 5 stycken killar men med Tim som hjälptränare och mig så blev det lite spel iaf. Vi delade in oss i 3 lag och körde en omställningsövning som jag själv tyckte var riktigt bra men den var nog lite svår för vissa. Men med lite träning så tror jag att den ger mycket i längden. Sen blev det lite skottövning och Tim skjuter som en häst sparkar. Det är inte klokt. Jag har alltid haft en ganska bra bössa men Tim skjuter hårdare än mig och är 14 år! :-0 Shit! Alla som var och tittade ropade och skrek då han skjöt! Roligt!

Killen som stod i mål var iaf vaken...

Sen avslutade vi med lite spel och jag tillsammans med två killar som haft det lite tungt spelade i ett lag så fick Tim köra med de andra. Och Dennis, som spelade i mitt lag, lyfte sig rejält och jag tror aldrig jag har sett han så bra! Roligt, jag tror det slutade 2-2.

Efter det så drog Tim och jag direkt hem och tog en snabbdusch då vi strax efter skulle upp och gratulera Ullis syrra samt syskonbarn som fyllt, eller var på gång att fylla. Tim var inte alls sugen på att hänga med men ibland så måste man bara. Att Felix inte hängde med är ju inte så svårt att förstå då han var (och är) i Arvidsjaur! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards