Alla inlägg den 20 december 2009

Av Niclas Bernhardsson - 20 december 2009 00:19

Så är då Barcelona världsmästare nu också då finalen i VM för klubblag har avgjorts! Barnen och jag tittade lite på aftonbladets live-tjänst där det är någon som skriver in vad som händer. Men mot slutet så fick barnen igång en streamer som gjorde att vi såg lite av matchen iaf. Grattis Barcelona och förstås Zlatan!

Pep blev rörd till tårar och man kan förstå att det är spänningar som har släppt!

Av Niclas Bernhardsson - 20 december 2009 00:09

Ullis och jag samt Felix drog till Nyköping för att köpa lite julklappar men vi hade knappt kommit in förrän Ullis ville ha lite käk. Inne på någon av de två galleriorna så fanns det ett ställe där man kunde få kycklingsallad och det lät ju gott så vi skippade Mc Donalds idag men både Ullis och Felix blev besvikna. Jag tyckte det var rätt okey. Tror stället hette Sandys förresten!

Sen blev det lite shopping och jag kikade på lite skidor på Intersport. Vet inte vad det är men det är så jobbigt att se kunder gå och handla glidvallor. Eftersom jag själv säljer sicklar som gör att man inte ens behöver glidvallor och fluorvallor är rent miljöfarliga så vill man säga till dem. Men hur skulle det se ut! ;-) Btw så har t.o.m Tony Pölder himself börjat att vekna och börjar ta in Primateriasickeln i sitt sortiment. Och Primateria har även samarbete med svenska skidlandslaget så snart så börjar det bli riktigt känt bland "vanligt" folk också. Tony var nog den störste motståndaren så det är ju kul!

Men nog om det. Efter att vi kommit hem så stannade vi till och köpte lite skinka och annat på Hemköp. Trodde det skulle gå på en tusing iaf men det stannade på 500 kronor så det fattas väl lite då! :-) Och väl hemma så skulle vi börja fixa iordning köttbullar när jag ser att det fattas lök så det får bli imorgon då ingen orkade gå till affären igen. 200 meter.... Hmm...

Men vi griljerade skinkan iaf och den smakade kanon! :-)

Avslutningsvis så har jag tittat på tv hela kvällen och Ullis var lite trött och somnade efter Robinson, hon var på julfest igår! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards