Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Niclas Bernhardsson - 10 augusti 2010 21:18

Och vad har hänt idag då. Som vanligt en del jobb men även ett besök på mitt gamla jobb för lite "pappersgöra" och eftersom Ullis var med och det fortfarande var lunchtid så passade vi på att äta. Sen så ringde Ullis upp en kund som förut bara lade på luren för mig. Det kändes lite olustigt och vi lät Ullis testa den här gången. Hon hann knappt säga ordet "skuld" innan kunden slängde på luren. Känns lite olustig att dra det vidare för en sådan liten skuld... Men jag har iaf messat henne och förklarat att det blir så om hon, för det är en hon, inte betalar. Har Ni själva varit med om att någon bara slänger på luren?Hursomhelst så åkte Ullis och jag sedan ut till svärfar och fikade. På vägen hem så springer en älgko med kalv över ängen och vi stannar och tittar ett tag. Och det det slog mig att en del storstadsbor inte ens sett älgar på riktigt. Ute i det fria alltså. Själv har jag nästan kört in i en ilsken älg då jag kom på rullskidor. Här ute på landet så ser man nog älg runt 10 gånger/år!

Av Niclas Bernhardsson - 10 augusti 2010 21:12

Vilken tävling kanske Ni undrar men i inlägget den 5:e augusti så gav jag den förste som orkade läsa ända ned en ny (förstås) funktionströja. Men nu gäller det inte längre men det ger mig samtidigt en tankeställare att man kanske skall hålla ned texterna lite... Fast å andra sidan så skriver jag mest för mig själv! ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards