Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Niclas Bernhardsson - 2 januari 2014 22:09

Torsdag och jag vaknar upp med halsont - illa! Eftersom jag behövde ha bilen så var det bara att traska upp och skjutsa Ullis som skulle till jobbet. Väl hemma så kände jag mig tvungen att lägga mig en stund till då jag var så trött. Sen hade jag lite ont i halsen hela dagen. Bråttom tillbaka från Uppsala då vi först skulle ha möte med löparklubben och strax därefter var det klubbträning. Men jag var mycket tveksam till deltagande pga halsen. Men det kändes nog lite bättre och kanske lite långsam jogg skulle vara positivt. Men jag lovade mig själv att inte trycka på om det skulle kännas bra.

Tanken var bara att jogga 5-6 km. Men vart var Flaken? Jag, Ullis och Sjöslaget var redan på plats och hade joggat i ngn kilometer, i närområdet, innan han dök upp. Sen drog vi iväg och det var lite kallt i början. Sen löpskolning innan vi drog igång och det blev ganska lugnt för alla i gruppen men Sjöslaget har varit krasslig och Flaken behövde nog också ta det lite lugnare. Totalt så fick jag och Ullis ihop 10,6 km och rätt lugn fart hela tiden. Halsen kändes redan mycket bättre också.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards