Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 9 februari 2018 19:30

Fredag och jobbveckan, på skolan, var slut. Det gick rätt bra på skolan och väl hemma så tyckte Ullis att vi kunde testköra med spinningpass, som jag skall köra på Spin of Hope. Och det lät ju smart men jag glömde min fusklapp och sen öppnade jag visst fel lista och det förstod jag inte, iaf inte i början på passet. Jag blev mest konfunderad att låtarna inte verkade funka och förstod inte riktigt varför låtarna låg som de gjorde. Men vi kunde iaf prova en del låtar och fick något svar på vilken låt som funkade och vilken som inte funkade. Det blev knappa timmen och vi fick sällskap av Anna-Lena, under en stor del av passet. Hon körde lite egen träning där och hon fick sällskap av Kajsa  då vi gick. Trevligt sätt att umgås. Safiren levererar. 

Nu måste jag se till att prova en gång till för jag glömde min skarvsladd och fick istället köra på min bluetooth-högtalare. Det blir inte riktigt samma sak. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards