Direktlänk till inlägg 25 juli 2022

Packåsnan

Av Niclas Bernhardsson - 25 juli 2022 23:00

Måndag och eftersom vi varit uppe på natten sov vi rätt länge och det kanske var bra att smälta den fantastiska avslutningen. 
När vi kom upp så försökte jag maila en butik om de hade sidoväskor, till motorcykeln, för ringa kunde man visst inte. Efter några timmar så blev jag sur och tänkte att det var lika bra att åka upp och kolla istället. Sagt och gjort. 
Väl på plats så säger jag något irriterat att jag jag försökt få tag på dem men att de inte svarat. De ser lite nedslagna ut och kanske tog jag i för mycket för senare såg jag att de faktiskt svarat meni princip så fick man lägga ned en massa tid på att försöka förstå hur man själv skulle kolla lagersaldot. Hursomhelst så hade de ingenting som passade oss men en kille tipsade om en annan butik och där hade de en enda sidoväska och den kostade 2400 kronor. Kanske lite mer än vi tänkt oss men även här tipsade de oss om en annan butik och nu var det Handelsboden och killen som svarade skulle plocka ihop något som borde fungera. 
Väl på plats så blir vi imponerade och vi har alltså åkt förbi där flera gånger men inte förstått att det låg en motorcykel-butik där. 
Vi gillar direkt det han föreslår och när han sen säger 1375 kronor så undrar jag om det verkligen är för bägge väskorna men jodå! Kul att bli glatt överraskad, det är sällan. När vi sedan ser att det står Niche, på väskorna, så är saken helt klar! 😂 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 april 23:00

På jobbet blev det lite kaos och av sekretesskäl så kan jag förstås inte gå in på vad det var men jag tyckte det sköttes proffsigt. Tänk på att bloggen egentligen är till för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Så ni får tyvärr nöja ...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 16 april 23:00

Tisdag och jag satt på bussen och försökte komma ikapp med en massa. Jag såg att jag fått in en massa dokument som jag behövde få koll på och tog en skärmdump på Kivra. Sedan svarade jag några som hade funderingar på sin medverkan i ultraloppet. Seda...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 15 april 23:00

Måndag och idag var det en ny vecka och nya krafter. Tänkte jag. Det började dock rätt dråligt och jag fick avvika på morgonen och fräscha upp mig efter att ha fått något i ansiktet.  På dagen så fick jag en återkoppling på kursen i fonetik och det...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 14 april 23:00

Söndag och vi vaknade rätt sent, ja i alla fall jag. Ullis hade tagit kaffe i biblioteket så jag satte på några koppar i den vanliga bryggaren. Lite morgonteve och sedan pluggade jag en stund. I övrigt så bestämde vi oss för att skjuta upp starten i ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 april 23:00

Lördag och man hade inte sovit som en prins direkt då Felix säng inte var gjord för en tungviktare som mig och Ullis åkte väl in i mig då det blev som en grop.  Men lite speciellt att vakna upp mitt i Stockholm.  Efter lite frukost så försökte ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards