Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

Lördag...

Av Niclas Bernhardsson - 3 maj 2008 00:04

Sitter här och funderar vad vi gjorde i lördags... Det har varit fullt upp ett tag så att jag inte ens hunnit med att blogga och det är väl vad som har hänt nu. För hänt saker, det har det. Jo, Felix spelade match och Tim var hemma och var lite hängig. Som vanligt så tog vi, jag och Ullis alltså, med oss fika och satt och mumsade på ett par härliga syltkakor. Det var iofs även några chokladsnittar men det är jag inte lika förtjust i. Syltigt och sockrigt skall det var. Så att man liksom sväller upp och sen gnäller man... Att man aldrig lär sig.


Såg att jag fick massor av nya länkar från min gode vän tillika duktige triathleten, Micke Selvín! Tack för det! Fast jag tar inte in alla länkar, iaf inte på en gång. Det blir länkar till hemsidor eller bloggar som jag finner x-tra bra och vad säger man om Staffan Wennerstads blogg! Maken till bättre och finare människa får man leta efter och så är han även sjukt duktig! Under min tid i klubben, FK Studenterna, så träffade vi väldigt många duktiga idrottare som även var mycket sociala och trevliga. Det är en ynnest att fått lära känna de personerna. Tyvärr så har jag inte kontakt med Staffan nu men jag kommer definitivt att följa honom via hans blogg och önskar honom all lycka till! Och till och med skrivandet slår han oss andra på! Det är inte utan att man blir avundsjuk! :-)


Lisa Nordén skriver även hon bra och det är en blogg jag kommer att följa, kul!


Och några andra bloggar men framförallt skall jag förstås lägga till Mickes egen hemsida! Han är en god vän och dessutom en duktig triathlet som blir spännande att följa! Han kör givetvis med Vitargo i buken på sina superlopp! :-)


Körslaget!

Kul men lite ospännande idag för vem skulle kunnat rubba på Cans eller Brolle? Brolle har fått lite av en andra vår och Cans är ju bara kung! Nu är det bara att hoppas att sympatirösterna på Brolle har börjat ebba ut så att det inte blir ett justitiemord här, för Cans har varit ett nummer större hela tiden och det blir lite löjligt med det här röstfiskeriet som Brolle kör med. TV4-produktionen och Brolle verkar vara lika goda kålsupare. Nä, fram för Mora-bygden! Heja heja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 13 maj 23:00

Måndag men det kändes som man blivit lite dagvild och Ullis höll med. Det är väl lovdagarna som ställt till det. Jag jobbade iu i och för sig i fredags men jag var ju rätt ensam om det. Slet hårt också så jag borde ju verkligen känt att det var en va...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 12 maj 23:00

Söndag och jag ser att jag fått svar om en fråga om chip-tider och det skulle bli väldigt dyrt så frågan är om man inte kör vidare med ett billigare alternativ. Jag tror att man kan skapa lösningar som fungerar ändå, trots många löpare som kommer in ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards