Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Värre är väl det fåniga (?) Sanningens Ögonblick!

Av Niclas Bernhardsson - 9 maj 2008 23:27

Då är det väl värre att sända det fåniga programmet Sanningens Ögonblick. Det sårar personer och skapar fel signaler. Jag måste visserligen erkänna att jag inte ens har sett programmet men däremot några klipp på web-tv.

Vad har Ni för åsikter? Det är väl bara att finna sig i det nya sättet att exploatera folk. Jag minns fortfarande när Jennicam var nytt och jag tyckte att det var spännande att kika in i en främmande persons vardag. Andra tyckte att jag var knäpp men sen dröjde det inte länge förrens Big-Brother började sändas och alla satt som klistrade, dock inte jag! Det var alldeles för tillgjort och inte ett dugg spännande.

 
 
emw

emw

11 maj 2008 11:40

Hallå hallå. Jag måste ju bara kommentera "Sanningens ögonblick" då detta är det enda programmet jag i princip tittar på på tv;) Jag måste ju säga att det är roligt. Inte för att veta vad alla har gjort i sina liv, men för att försöka förstå hur folk verkligen vågar ställa upp och blotta sig! Är man singel är det kanske inte så farligt, men jag undrar hur många förhållanden, både som man/kvinna men även mellan vänner, skadas. Iofs borde man ha ett såpass öppet förhållanden att kanske berörda vet om det mesta, men ändå. Hur mycket vet mamma eller pappa tillexempel om vad man gör i den och den situationen?
Det är även roligt att se hur många som verkligen är ärliga och hur långt man är villig att gå för pengar. Men, egentligen är det ju ett rätt meningslöst program. Det är ju inte direkt utvecklande. Men, underhållning som underhållning...Och ikväll är det ett nytt program, så det måste man ju kolla på;)
Elin

http://www.emw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Niclas B

12 maj 2008 20:15

Det är väl som Jerry Springer-Show. Måste ju erkänna att jag ofta tycker det är vansinnigt roligt fast det känns ju nästan lite fejkat ibland!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards