Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Stanley Cup-bucklan hos kära faster! :-)

Av Niclas Bernhardsson - 28 maj 2009 12:20

Kikade runt lite på datorn fast jag har så mycket annat jag skall göra. Hittade ett gammalt mail från min faster där hennes gubbe poserar tillsammans med Micke Samuelsson och den stora Stanley Cup-bucklan!

Ah, shit! Det är rätt coolt! Från förra sommaren btw!

Eftersom Micke själv är uppväxt i Mariefred så tog han med sig bucklan hem och visade upp den.

Trevliga Leffe, som min fasters gubbe heter, var själv duktig idrottsman och sprang under 2 h på Lidingöloppet för många år sedan. Han sprang förresten också premiärloppet. Och min kära faster heter Else-Marie.

Rätt stor pokal va? :-)


 
 
Ingen bild

Mackan

29 maj 2009 09:29

Veckans "jag mötte Lassie": Micke Samuelssons brorsa är en polare till mig, vi har spelat innebandy ihop och firade stora triumfer innan han drog till Norge för spel i den norska elitserien.
//Mackan

 
Ingen bild

Niclas B

29 maj 2009 10:37

Ah, kul! De verkar vara schyssta killar! :-)
Jag har förstått att du är giftig på innebandy. Se till att vara nere mer i V-härad så kan du vara med när jobbet spelar! :-)

 
Ingen bild

Mackan

29 maj 2009 15:45

Ja, jäkla schyssta och ödmjuka kisar! :-)

Vem vet, jag kanske dyker upp! Kör ni med målis och så?

 
Ingen bild

Niclas B

29 maj 2009 16:54

För tillfället så kör vi med små mål och därför utan målis. Vi försöker få tid i stora hallen men det verkar svårt. Barnen går visst före gamla gubbar! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 6 maj 23:00

Måndag och nu var det mest en massa fix, efter loppet. När jag fick den minsta luckan så försökte jag få ordning på resultaten och när jag lyckades rätt snabbt var jag orolig över att jag missat något. Resultaten verkade blivit rätt men jag var visst...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards