Alla inlägg den 19 juli 2017

Av Niclas Bernhardsson - 19 juli 2017 22:45

Ja, så blev det visst en vilodag eller kanske inte... 

Igår så träffade vi på några bekanta och de hade visst varit på Kolmården och vi hade pratat lite om den där häftiga berg -och dalbanan - Wildfire. Den ville jag gärna åka och när sedan Ullis lillesyrror visst skulle åka så bestämde vi oss imorse. Asch, vad f-n! Vi hänger på! Ullis hade iofs en vilodag igår och nu skulle det bli två på raken, kanske inte helt optimalt men hon hade lite planer på att köra riktigt långt imorgon. 

Så snart så sitter vi i bilen och det är lite köer på motorvägen och snart får vi mess om att de är framme och redan satt i linbanan. Men det går rätt fort fram och då vi kommit fram så får vi meddelande om att de sitter och äter och då passade Ullis och jag på att åka linbanan. Helt otroligt häftigt och vi kommer i samma gondol som en trevlig familj från Piteå. Så trevlig så vi missade visst lejonen. Efter den så träffar vi snart på de andra och går runt med dem och snart skall vi då åka Wildfire. Och det blev inte bara en gång utan hela fyra gånger, iaf för mig då jag åkte med Lindhanen också. Och vad säger man? Jo, den var skithäftig! Inte så skakig som en del andra men det händer saker hela tiden och det är riktigt häftiga saker också. Måste upplevas! Men nu blir det inga mer äventyr, tror jag. Träningen ligger i fokus! :-)

Men kul att träffa Ullis lilleysyrror med familjer och förstås gosa med underbara lilla Cornet!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards