Alla inlägg den 1 maj 2019

Av Niclas Bernhardsson - 1 maj 2019 21:00

Första maj och som arbetarbarn skall det ju betyda någonting men det har det aldrig gjort. Men jag tycker att det är bra att det finns de som engagerar sig. Arbetarbarn förresten. Några i min närhet har väl försökt gjort några klassresor men det handlar om att hitta sig själv, det är det viktigtaste. Att inte tro att man inte duger som man är. Det fick jag erfara idag, igen. Men jag mår bra och så även min familj. De som betyder allra mest för mig. Härligt! Och vad kul att en gammal elev till mig talade på första maj, roligt! Jag har förstått att jag betytt en del för honom och han, som vi kan kalla för Vargen, var en riktig mönsterelev och jag önskar honom all lycka i framtiden. 

Men vad hände hos gamla familjen B då? Jo, givetvis blev det träning och vi hoppade upp på hojarna och köttade på med vårat ftp-builder up-program. Det blev dryga timmen och det plingade till på träningskontot med 35,9 färska kilometer, nice! Snittpuls på 130 och snittwatten på 164. 

Och just ja! På kvällen så körde jag lite löpning också och fick ihop 4,82 km. Det börjar ta sig!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards