Alla inlägg den 28 november 2019

Av Niclas Bernhardsson - 28 november 2019 20:00

Under helgens renovering fick jag ju ett ryggskott och det hämmade rejält. Konstant smärta kan visst få den mest uthållige att tappa fattningen. Lite småirriterad och oförmögen att kunna träna. Idag tänkte jag dock prova att springa och det var bara Putte som var på plats. Jag tyckte vi kunde springa bort På Lundbyvägen och sedan vända. Och efter ett par kilometer så kände jag att det inte skulle bli ett längre pass. Nu smärtade ryggen alltmer och jag fick ta ett minibreak vid runt 2,5 km. Då bestämde jag mig för att försöka 500 meter till och sen vända. Väl tillbaka, vid Safiren, så peppade jag Putte att springa lite till då han ändå åkt hit. Och regnade gjorde det också och det rejält. Jag klev in sjöblöt och tog av mig skorna och körde lite utfallssteg och sedan tåhävningar. Sedan kom det en gubbe som nog känner mig lite grand och snackade lite. Och det slutade med att jag stängde av klockan och vätade in Putte. Och som vanligt så startade Primetime, klockan 20.00, och jag körde igång och körde t.o.m ända in i bastun och några blev intresserade av "spelet". 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards