Direktlänk till inlägg 19 januari 2020

Team Bernhardsson rullar vidare

Av Niclas Bernhardsson - 19 januari 2020 22:00

Söndag morgon och Ullis var riktigt sugen på att springa men jag vågade inte. Så snart var hon iväg men då hon fortfarande var osäker på om hon åkt på någonting var hon inte säker om det skulle fungera. Så risken fanns att jag var tvungen att slänga mig i bilen och hämta henne. Men det dröjde och jag passade på att både blogga och att läsa lite. Just nu har jag fastnat för Keplers "Stalker" och den känns bra från början. Någonstans så känns den bekant men jag tror inte jag har läst den förut. Men många namn återkommer ju. 

Jag passade på att röja lite i butken och nu kan jag faktiskt ta in skidkunder igen. Det är ju dock inte så många som har stått i kö då snön lyser med sin frånvaro. Sen ville jag också träna och tror ni inte Ullis också ville hänga på! :-0 Hon sprang ju tidigare och det blev närmare 1,5 mil. Tuff tjej men för mitt ego så gjorde det inget att hon steg av vid 40 minuter...    Själv fortsatte jag till timmen jämnt och som vanligt så körde jag på vid sprintarna och snittwatten blev 150 och alltså relativt lugnt pass. Men jämfört med igår så var det förstås lite hårdare men gårdagen var ju supersoft! :-)

Efter det så avslutade vi kvällen med att se på Frost! :-) Disney kan man alltid lite på och så även nu. Men undrar om jag inte tycker att den engelska versionen är bättre men det har nog mer med själva texten att göra och inte sånginsatserna. Vi såg alltså den svenska dubbningen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards