Alla inlägg den 11 september 2020

Av Niclas Bernhardsson - 11 september 2020 23:00

Fredag och dags för Ullis ögonoperation. Det var rätt tufft att få vikarie men till slut verkar det ha löst sig och Mange kunde ställa upp. Vår vaktmästare. Han brukar få hoppa in när det behövs. Jag hade tänkt att ta första lektionen och sedan bara starta upp den andra så skulle någon vikarie ta över. Men för att slippa berätta allt för vikarien så hade jag tänkt att den personen kunde vara med på uppstarten av lektionen. Jag hade iofs skrivit en lapp men det uppkommer ju alltid frågor. Det slutade med att jag fick springa och hämta Mange. Sen var det alltså dags att dra iväg och jag försökte ringa Ullis men då kunde hon inte svara och jag utgick ifrån att hon då alltså blev opererad och så var det. Efter ett tag försöker jag igen och då kan hon svara. Lite lätt lullig av medicinerna men allt verkar ha gått bra. Jag parkerar i närheten och under tiden jag försöker lösa parkeringsavgiften så har hon tagit sig hela vägen bort till mig. Hon visar pupillen lite försiktigt och den är gigantisk och hon ser nästan lite galen ut! :-) Så förutom att hon behöver skydda ögonen från solen så förstår jag att man vill gömma sig. Det ser lite tokigt ut men så skulle det bli i några dagar hade de sagt. Vi äter lite gott vid Phils Burger och Ullis vill gärna förklara sig för killen i disken. Att hon inte tar av sig solglasögonen alltså. Så han inte tror att hon är stöddig. Men maten var god och operationen verkar ha gått bra. 

Sen blir det en lugn hemmakväll och jag orkar inte ens träna. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards