Alla inlägg den 2 juni 2021

Av Niclas Bernhardsson - 2 juni 2021 23:00

Tisdag och jag knöt ihop en gammal uppgift som, pga Coronan, inte blivit klart än men nu var det hög tid att få ett avslut. Vid en lektion så gick det inte att få ihop det så jag fick lite snabbt styra om. Det var helt klart mentalt ansträngande idag och med gårdagen i kroppen så tog jag slut och avslutade med att se "the Legends of tomorrow" innan Ullis kom hem. När när hon kom hem så åt vi lite snabbt och hon skulle sen iväg och cykla med Gisslan och jag kom aldrig igång utan fortsatte kolla på serien. Ah, det blev en riktig slappardag och jag tog igen mig istället. När hon kom hem så påtalade hon att det gnisslade om cykeln och jag kollade in den. Jag märkte att hjulet inte var helt i linje och justerade det lite snabbt och provrullade. Några droppar olja i hjulnaven skulle nog inte vara fel. När jag passerar revisorn så stannar jag till och pratar lite. Vi bestämmer att vi skall ses i nästa vecka. Sen hemåt och hände det något vettigt på kvällen då? Jag fick i och för sig upp en krok i källaren. Vi avslutade med att spela Primetime och sedan blev det lite teve i sängen innan vi somnade. Det får vara okej med sådana dagar också. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards