Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Dyngsvettig!

Av Niclas Bernhardsson - 9 maj 2008 17:56

He he, jag fick ju ta en dusch innan jag gick bort för att träna lagen, som skall spela SN-bollen, eftersom jag blev lite svettig av gräsklippning. Och förstås lite smutsig av all jord och gräs.

Väl därborta på planen så är det först bara Tim, min största son, som är där från hans lag och ca. 8-9 stycken ifrån Felix lag. Felix är ju min andra och yngste son. Jag började sedan att fråga om de hade läst det jag hade skrivit ut till dem och då hade även två tjejer från Tims lag dykt upp. De från Tims lag hade läst det men det var sämre ställt i Felix lag så de fick bakläxa. Sen drog jag lite olika övningar och det var ju lite olika klass på deltagarna men det gick nog ändå ganska bra. Det viktigaste är att de har kul och jag försökte stanna upp hela tiden så att de fick tänka själva. Efter några övningar så spelade vi lite och jag lånade in några föräldrar som fick fylla upp lagen. Därefter stoppade jag spelet ibland då det var särskilda saker som var värda att poängtera. Vissa ljuspunkter fanns verkligen och vissa är lite för tända så de missar sina positioner men överlag så ser det bra ut. Jag själv var med och spelade och det var verkligen varmt idag.


Olika bloggar!

Vad kul det är att kika runt på olika bloggar och det som slår mig är att det inte dröjer förrens man hittar en blogg man tittat in på förut. Vissa är riktigt bra på att skriva men inte kommer man ihåg att lägga till dem inte. Men jag får väl skärpa mig och försöka styra upp mina länkar lite bättre. Jag tittade för första gången in på Blondinbellas blogg idag och är uppriktigt förvånad att så många läser den för den är verkligen inget särskild, sorry! På ngt sätt så har den blivit större bara för att den varit lite stor i början. Eller så är det fusk på ngt sätt som gör att besökstatistiken tickar iväg. För rent generellt så verkar ju de flesta inläggskrivarna rätt så negativa, lite som Schulmans. Men det är ju också ett sätt att få flera besökare, som om det skulle vara det viktigaste. Att liksom röra om i grytan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 6 maj 23:00

Måndag och nu var det mest en massa fix, efter loppet. När jag fick den minsta luckan så försökte jag få ordning på resultaten och när jag lyckades rätt snabbt var jag orolig över att jag missat något. Resultaten verkade blivit rätt men jag var visst...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards