Alla inlägg den 28 november 2008

Av Niclas Bernhardsson - 28 november 2008 17:08

Så var det då slut på den första jobbveckan på det nya, men dock tillfälliga, jobbet! Som helhet så är jag jättenöjd! Det är trevliga kamrater och bra stämning på hela företaget. Och maten, som finns i närheten, är ju helt sjukt bra! Man äter dock alldeles för mycket... Hm, förhoppningsvis så gör den ökade träningen att man inte ökar i vikt bara.

Nu skall jag inte gå in på själva jobbet för mycket eftersom det finns lite sekretessregler men jag kan säga att jag trivs väldigt bra. Killarna som jobbar där jag står är supercoola killar. Ah, bäst att skriva att de är gubbar om de nu skulle läsa här. Bara så att de inte blir sprättiga! ;-) De är förresten lite äldre än mig så gubbar blir nog bra! :-)

Och som jag skrev tidigare så har det strulat lite med Poolbilarna men nu skall det iaf vara lugnt då vi har tillgång till en ny fin Saab som inte borde krångla.

Trevlig helg! Nu hoppas jag att jag hinner smita till gymmet en snabbis!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards