Alla inlägg den 30 november 2008

Av Niclas Bernhardsson - 30 november 2008 21:57

Shit! Vaknade runt 12 idag. Det var jobbfest igår och man fick ta med sig sina respektive och Ullis och jag gick dit. Trevlig fest med god mat, dricka tog man med sig själv. Fullt drag från början och sen på slutet så skulle visst alla bjuda och jag borde ha reagerat. Man kan inte svepa drink på drink. Tror visst att det blev både whiskey, renat och ett par baileys på slutet... Ah, det slog till med full kraft på väg hemåt. Vi var kvar tills alla typ dragit så det var ju tur i oturen att man ändå var hyfsad städad tills dess! :-)

Och givetvis så hade man vräkt ur sig att man skulle köra långpass idag men att må dåligt skulle inte få mig att banga ur. Det brukar gå bra att träna dagen efter men nu var det nog på vippen att det var klart olämpligt. Men det går fortare ur kroppen, det känns iaf som det. Ett tag så kändes det som om jag skulle kräkas. Det blev 15,0 km på 1 timme och 4 minuter. Ganska lite luft i däcken så det var jobbigt. Ullis kom ut lite snabbare än mig och hon sprang samma sträcka och med bra fart också. Jag hann precis ikapp henne och vi kom i princip hem samtidigt.

Efter snabbdusch så åkte vi till en födelsedagsfest och käkade tårta och hade det trevligt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards