Alla inlägg den 16 november 2008

Av Niclas Bernhardsson - 16 november 2008 12:13

Hektiskt, som vanligt, då jag på några dagar haft en tuff Brandskyddskurs, blev förresten certifierad för Heta Arbeten, röjt ordentligt på tomten, skjutsat brorsan, det var iofs inte så jobbigt, varit barnvakt, lite mer jobb men mest kul, och sen lite röj bland papper och så. Vi kikade lite på Idol och vad bra alla är nu! Det är inte lätt att skicka iväg någon och nu sist så åkte ju Robin E fast han var överlägset bättre rent röstmässigt mot Johan. Rätt kul att höra en duett där den ena sjunger så mycket bättre. Bra kommenterat av Andreas. Anna och Kevin var sjukt bra. På något sätt så borde själva duetten ha gett mer poäng till bägge istället för att man bara röstar på den ena. Ibland kan man ju sänka själva duetten bara för att framhäva sig själv. Nu var de flesta väldigt schyssta mot sin partner och försökte inte framhäva sig själva. Ja, det skulle väl vara Robin E då men det kanske bara kändes så eftersom han var så mycket bättre. Fast inte räckte det! :-)

Stjärnor på Is då? Nja, inte riktigt lika kul men eftersom det är kändisar och de utför fina saker så kan man titta på det. Vi var dessutom barnvakt åt mitt brorsbarn och det var rätt kul. Han är ett riktigt charmtroll med en otrolig energi.

Vi passade dessutom på att besöka Ullis farsa för att fixa med en av deras datorer, känns som om det finns mera att göra där då de visst inte haft något virusprogram! :-0 Det lutar åt en recovery...

Snart jobb igen...

Av Niclas Bernhardsson - 16 november 2008 12:10

Ullis drog iväg på ett Tupperware-party som hon lovat en väninna att vara med på, hade jag ingen aning om att vi saknade den konstiga pryl hon kom hem med, så då passade jag på att dra till gymmet.

Väl på gymmet så var det bara en handfull personer som det var ingen direkt trängsel där men ändå lite folk så man sporrades en aning.

Jag började med Crosstrainern i 10 minuter sedan körde jag 4-5 stycken intervaller på löpbandet i runt 45-60 sekunder i ganska högt tempo.

Efter det så körde jag igenom så gott som hela kroppen, jag hoppade över vaderna och underarmarna. Rätt tufft program med lite vila då jag lite kort pratade med några bekanta. En körde Järnmannen i somras så det sporrade lite.

Efter att återigen kikat i Muscle Meets Magnet så prioriterade jag övningar som tog på hela muskeln eftersom jag i princip körde igenom hela kroppen. Visste Ni förresten att det var just Princip, personen alltså, som anses ha startat det andra världskriget? En principfråga kan man säga...

Skämt åsido så var det ett tufft pass och nu i skrivande stund, faktiskt dagen efter, så värker det i muskerna.

Hej hopp!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards