Alla inlägg den 10 november 2008

Av Niclas Bernhardsson - 10 november 2008 08:24

I förrigår, dvs i lördags, så tyckte Ullis att vi skulle dra iväg en sväng på cyklarna och jag var väl som vanligt lite motsträvig och tyckte att vi kunde köra lite spinning istället. Men efter en kort stunds betänketid så höll jag med om att det skulle vara skönt att komma ut en sväng. Lite grådaskigt vänder har ju ingen dött av...

Lite luft i däcken och så iväg. Det gick väl hyfsat bra i början men Ullis var lite småseg i starten men det ändrade sig snabbt. Som vanligt så var det inga problem för mig på platten men då det kom lite motlut så blev det jobbigare. I likhet med löpningen så känns benen stumma och det kryper i benen rätt fort. På slutet så känns det som om det kommer mjölksyra. Det har säkert med stelheten att göra, jag måste börja stretcha mera!

Det blev iaf 4,2 mil på 1.55 men då ringde Tim upp två gånger så vi blev tvungna att stanna och prata så det kanske var 1.50 i cykeltid. Inte så supersnabbt men skönt att ha det gjort.

Av Niclas Bernhardsson - 10 november 2008 07:28

Jobbdatorn, lap-topen, för mitt eget lilla företag, har kraschat (!) vilket gjort att det inte funnits så mycket tid till att bl.a uppdatera bloggen. Attans! Den har ju fungerat så himla bra innan så jag har inte gjort så många säkerhetskopieringar heller. Och den andra datorn hemma verkar också strula rejält. Jag hinner knappt komma in i Windows innan den stänger av sig. :-(


Nu måste jag nog skaffa mig en till dator och det illa kvickt och försöka få över det gamla så jag kan börja fakturera lite igen. Den gamla får jag väl laga, det verkar, enligt uppgift, vara moderkortet som är trasigt.


Träningsmässigt så har jag det iaf varit ett bra cykelpass sedan sist. Jag återkommer med det!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards