Alla inlägg den 19 december 2008

Av Niclas Bernhardsson - 19 december 2008 17:13

Inte blev det någon pingis idag inte eftersom en kille, från Vagnhärad, inte kunde ställa upp och då hade jag ingen skjuts hem från Stockholm. Lite synd men samtidigt så har jag inte varit helt kry och bordtennis, som det ju egenligen heter, kan ju faktiskt vara lite småsvettigt emellanåt.

Men ikväll, klockan 19:00 närmare bestämt, så skall jag ut och käka med innebandykillarna. Det blir trevligt. Ullis är på jobbfest så jag och ungarna kör lite minifest. Pizza är beställt till ungarna och jag drar iväg lite senare.

Hursomhelst så har jag varit lite småseg under veckan och i princip bara orkat jobba och sen då jag har kommit hem så har jag stupat i säng. Gissa om jag är träningssugen nu!

Sen tackade vi av en visstids-anställd som slutade hos oss idag. Lite småtrist då det var en trevlig kille men han själv var positiv inför framtiden. Det är ju bra.

Ja, nu är man ledig ett bra tag! Skönt!

Fick förresten igång min mail nu! Telia lyckades trixa bort den så jag vara utan i nästan två dagar utan att veta om det. Helt alltså! Jag ändrade lösenord och så passade jag på att ta bort det uppringda internet som jag visst hade kvar. Fast hon från Telia sade inget om att jag hade min mail på den. Tack, det var ju vänligt! Som tur var så fick jag reda, från en bekant, att mailen, till mig, "studsade"!

Men nu är det fixat och har Ni försökt att maila mig och inte fått något svar så är det bara att försöka igen. Nu skall det vara fixat!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards