Alla inlägg den 4 december 2008

Av Niclas Bernhardsson - 4 december 2008 18:14

Nä, det gick inte längre idag. Var ganska degig under förmiddagen men blev lite piggare efter lunchen men det var bara lugnet före stormen. Klockan 1 så stämplade jag ut och gick och lade mig i sjukrummet!

Har Ni sett Sjukhuset som går på TV? En kompis till mig, Joel, är med där och Ullis hade läst att han blivit påkörd av en bil då han varit ute och åkt rullskidor. Jag ringde upp och snackade in på hans telefonsvare och de övriga som satt i fikarummet sade att jag skrattade då jag pratade. Fast å andra sidan så stod det att det gick bra men att det blev ett kraftigt köttsår.

Jag blev lite orolig att jag låtit taskig men han ringde upp senare och det var ingen fara! :-)

Av Niclas Bernhardsson - 4 december 2008 08:21

Förkylningen blir värre och jag var tvungen att ställa in innebandyn och tro mig. Då är det illa. Fast ändå inte så att jag ville vara hemma från jobbet. Det där är en svår balansgång. Det gäller ju att inte smitta andra fast jag orkar ju ändå jobba. I natt så fick jag springa upp och snyta mig ett flertal gånger. Usch, nu vill jag träna!

På jobbet så är det inventering vilket gör att det inte är så stort tryck just där jag jobbar. På sätt och vis så är det lite skönt nu då jag är lite "däppt i däsan..."

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards