Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Vilken "töntfaktor" har du?

Av Niclas Bernhardsson - 4 januari 2009 19:38

Vad ser du helst på?

Stjärnorna på slottet har jag inte tittat så mycket på förut men jag blev positivt överraskad då jag äntligen såg det. Det är ju riktigt kul att komma några av "stjärnorna" lite närmare och det är ju förstås kul då det hettar till lite! :-)

Körslaget är ju ett typiskt familjeprogram så har man barn så brukar det bli att man kikar. Nu brukar jag ju iofs gilla sådana här typer av program men det börjar kännas lite tråkigt redan. Det går nog inte att köra hur många säsonger som helst. Det kanske skulle blir roligare om man hade en annan typ av jury istället för att kapitalstarka flickebarn (?) röstar.

Själv så kikade jag på semifinalen mellan Sverige och Slovakien och det är jag glad för! Vilken spännande match!

Så - Var med i min omröstning!

 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

4 januari 2009 21:32

Jag hade heller aldrig sett stjärnorna på slottet, men min mamma nämnde att det skulle bli något gnabb med Jonas Gardell, så jag tittade faktiskt i går. Jag blev också glatt överraskad och tyckte det var riktigt trevligt. Är man medelålders tant då *skrattar*? I så fall ska jag ALDRIG mer titta........

http://www.malinheden.se

 
Ingen bild

Niclas B

5 januari 2009 20:34

Jag är väl fel person att bedöma det men är det så fel då? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 6 maj 23:00

Måndag och nu var det mest en massa fix, efter loppet. När jag fick den minsta luckan så försökte jag få ordning på resultaten och när jag lyckades rätt snabbt var jag orolig över att jag missat något. Resultaten verkade blivit rätt men jag var visst...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 5 maj 23:00

Söndag natt och när klockan ringde, efter en och en halv timmes sömn så hatade man loppet. I alla fall just det för bara efter några minuter var man verkligen på tårna. Jag gick på toaletten och borstade tänderna och på den korta tiden så var man ver...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 4 maj 23:30

Lördag morgon och jag hade varit uppe några gånger och kollat läget. Sen gick jag upp av mig själv lite innan klockan sex och började plocka fram saker ur husvagnen. Jag tog upp så mycket som behövdes till början av loppet så det inte skulle bli kaos...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards