Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Fick ont i magen - skippade innebandyn! :-(

Av Niclas Bernhardsson - 22 april 2009 22:53

Attans! Jag började känna lite i magen under dagen men trodde det skulle gå över. Idag jobbade jag ju i Vagnhärad eftersom vi skulle tacka av trevliga och glada Gertrud som blir pensionär och då passade jag även på att bekanta mig med mitt kommande nya jobb som börjar i maj.

Så mot slutet av dagen så börjar jag känna mig lite orolig i magen men det gick lite i vågor. Sen mot kvällen så får jag rätt ont och börjar ställa in mig på att springa till toan men det klarade sig. Ullis får också lite ont i magen.

Så innebandyn fick jag skippa, fast nog f-n ville jag! Eftersom det var jag som hade nyckeln så fick jag iaf gå bort och öppna.

Ja ja, vi får väl se hur det känns imorgon bitti. Jag fick iaf gå och lägga mig i ngn timme idag. Det gör väl att man inte kan somna. Imorgon så får vi se om Mystica får bli kastrerad. Sist så blev vi ju hemskickade med medicin då hon verkade ha fått ngn magkatarr. Vi har iaf kämpat med en hemsk, tycker iaf hon, medicin nu ett tag.

För någon timme sedan så lyckades hon spotta ut tabletten så vi skall göra ett nytt försök igen. Om jag lyckas få upp Ullis vill säga för själv klarar jag det inte. Katter har vassa klor.... :-)


Mystica 8 veckor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards