Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Niclas Bernhardsson - 24 maj 2013 20:23

Så var det torsdag och dags för klubbträning men svärmor fyllde även år och dagen till ära så regnade det... Och det var även öppet hus på Fornbyskolan. Så det blev till att hålla uppe tempot. Först till skolan och kika runt lite. Sen direkt hem för att få i sig lite käk och direkt till träningen. Vi misstänkte att det inte skulle vara överfullt på träningen och när vi kom fram så hade ingen kommit. Och ingen kom senare heller men eftersom en hade planerat att dyka upp på Häradsvallen så var det bäst att springa dit för att möta upp. Men ingen där heller så Ullis och jag körde lite själva. Lite lättare löpskolning på plats och sen drog vi iväg på Hungavägen där vi körde lite olika stegar. Men vi körde lite kortare tid eftersom Stockholm Marathon närmar sig för Ullis. Och både hon och jag kände oss trötta och sega. Men det kan ju ändra sig. Jag tycker att det kändes rätt bra och vi stretade på rätt bra. Eftersom det går bättre hela tiden så känns det också inspirerande. Sen var det direkt till svärmor och där tog vi en kaffe. Jag vågade inte ta någon kaka då jag inte hade någon lactrase-tablett med mig. Och en kaffe räckte gott och väl. Sen hem och där blev det förstås en dusch innan det var dags att krypa till kojs och jag har just nu fått mani på att läsa och jag började på en ny bok men jag orkade inte riktigt börja och ögonlocken for ned hela tiden och det var bara att ge upp. Nytt försök ikväll kanske.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards